M.A.

Gepost door Mardukski 
Op dit moment kunnen in dit forum alleen berichten worden gelezen. Dit is een tijdelijke situatie. Kom later nog eens terug.
M.A.
29 september 2015 17:35
Kent iemand Martin Armstrong?

Iemand daar een mening over?

Uw Optiecoach :
contribute - be aware - have pleasure - say “yes”
Re: M.A.
01 oktober 2015 00:43
M.A. voorspelt een top op 1 october (zie hier).

The forecaster.

Uw Optiecoach :

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/10/2015 00:44 door Mardukski.
Bijlagen:
openen | downloaden - Schermafbeelding 2015-10-01 om 00.42.59.png (286.9 KB)
01 oktober 2015 11:54
Ik voorspel die top op 1 october 2015 om tien voor drie in de namiddag smoking smiley

mvg
cure
01 oktober 2015 17:57
Eerst computermodellen maken en die dan laten voorspellen hé cure.

Follow-up:
[www.armstrongeconomics.com]

Voor hen die het interesseert, die vinden de weg wel naar M.A.
Ik zal er niet meer over posten.

Uw Optiecoach :
01 oktober 2015 18:54
Die M.A. heeft tenminste de moed om zijn voorspellingen vooraf te publiceren .. De meeste van de CNBC 'talking heads' vinden zichzelf al geweldig als ze achteraf een verklaring kunnen opdissen voor het gedrag van de markten ... grinning smiley
01 oktober 2015 22:51
Stravve delta - gamma toestanden....

Armstrong came to realize that assets do not linearly appreciate over time and that,...

Uw Optiecoach :

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/10/2015 09:42 door Mardukski.
02 oktober 2015 09:32
Hoe ernstig neem je dit zelf eigenlijk?
Ik moet toegeven ... ik heb me niet verdiept, maar ik zie snel heel wat rode vlaggen.

Bij 'voorspellen' gaat er al een eerste rode vlag af en dan ga ik al net iets kritischer kijken.
Op de wikipedia zie ik dan 'claims to have predicted the crash op 87' en nog zo'n paar dingen.

Ok ... je kan dat claimen, een nieuwe voorspelling is echter wat het interessant maakt. Blijkbaar was gisteren dan zo'n event dag. Op de markten was er niets te zien hoe dan ook. Ofwel zet een daling zich nog wat verder, ofwel begint stilaan het herstel, maar 1 oktober zal sowieso geen top zijn in het verhaal.

Als je dan leest: "The unleashing of Russian firepower in Syria in support of the Syrian government came precisely on the day of the Economic Confidence Model"

.... tja .... dan wordt het lastig. Je neemt het nieuws van de dag en je zegt: dit is toch wel straf! Net op de dag van het model!

Dus ik weet niet goed wat we hiermee moeten of kunnen ...
02 oktober 2015 10:13
Ik zie bepaalde overeenkomsten met Van Rossems Moneytron: voorspellingen d.m.v. wiskundig model van 'de wereld', Ponzi scheme, gevangenisstraf...
Dus als mijn eigen 'wiskundig model' klopt zou Martin Armstrong binnenkort in de politiek gaan en zijn eigen politieke partij oprichten... En bij de volgende eedaflegging van de Amerikaanse president gaat hij luidkeels roepen "Long live communism!" (of zoiets .. grinning smiley )
02 oktober 2015 17:25
Hoe ernstig neem je dit zelf eigenlijk?

Inzake beurs en beleggen is het enige wat ik ernstig neem mijn risk management. Ik ben mijn eigen beurs-guru wat dat betreft.

Al de rest is fuzz, mist, noise, blur,... Ik vind het M. A.-verhaal interessant en intrigerend. En de moeite waard om mij wat in te verdiepen. Nothing more, nothing less. Ik heb er zelfs geen mening over, ik weet er te weinig over. Just wandering around, observing and sharing. (omdat het zo actueel is/was).

Interessant artikel.

Uw Optiecoach :

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/10/2015 19:19 door Mardukski.
02 oktober 2015 23:15
Wel ja ... thx for sharing.
Ik heb ook nog geen mening, beetje verdacht allemaal.
Ik geloof fundamenteel niet in theorieën van dat soort (cyclussen enzo, stand van de maan .... doet me ook wat denken aan de elliot wave).
Ook samenzweringen zijn tricky. En de plot van de film waar de held door de overheid in de gevangenis wordt gestoken omdat hij 'de waarheid' aan het ligt dreigt te brengen .... kan een goeie film zijn, maar of het de realiteit is is een andere vraag natuurlijk.

Twijfels alom dus hier ;-)

Maar om money management ernstig te nemen: good move!