Short overnight
21 november 2015 23:10
Re: Short overnight
21 november 2015 23:45
Ook gelezen ...Djiezes !!!!!!!!
De man heeft 5k+ opgehaald in een fundraising om zijn schuld van 130k-something te financieren ....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/11/2015 23:47 door Ray_Johnson.
22 november 2015 09:24
"Only with stops this time"
Een stoploss zou niet geholpen hebben in dit geval eh. Het aandeel opende gigantisch ver voorbij de (mogelijke) stoploss ...
22 november 2015 12:41
Idd ook gezien.
Ik had nog gezegd tegen mijn collega: stel u voor dat ge hier short zat .... de dag nadien kwam dit verhaal.
Ik heb toen ook even gecheckt wat er aan de hand was: blijkbaar was dit verhaal bijna ten einde en ging het stilaan failliet. Short zitten was dus niet zo dom. Maar toen stond er een redder op en kocht 50% van de aandelen en werd de baas.

Als die dude zijn enige les die hij hieruit trekt 'this time with stops' is ... dan vrees ik dat het nog niet zijn laatste accident is. Belangrijker lijkt mij te kijken naar het soort van aandelen waar je op speelt. Een biotech die onder de 2 staan .... euhm ...
22 november 2015 12:47
Altijd een risico short overnight en zeker nooit short gaan op de op de vooravond van earnings!eye popping smiley
22 november 2015 20:15
Echt triestig verhaal, 't zal hem leren.

Daytrader die zijn positie overnight houdt, fantastisch.. *zoek de fout* thumbs up

Uw Optiecoach :
contribute - be aware - have pleasure - say “yes”
23 november 2015 10:29
Ik ben zo eens eens per ongeluk short gegaan op een illiquide aandeel. Bedoeling was long te gaan maar op de verkeerde knop gedrukt eye rolling smiley
Zodra ik de fout door had begon dat ding natuurlijk als een gek te stijgen. Een half uur later kunnen coveren aan de high of the day spinning smiley sticking its tongue out
Zo'n fouten doen gelukkig geen long term damage. Position sizing etc. Week later stond de account terug op all time highs.
Maar OMG die dude. Ik heb er toch een beetje medelijden mee.

Stop orders gaan er blijkbaar uit op de beursvloer:
[www.marketwatch.com]

De brokers zullen ze wel blijven aanbieden dus niet echt een issue.