Na-studie gedane trades

Gepost door DasKonzept 
Op dit moment kunnen in dit forum alleen berichten worden gelezen. Dit is een tijdelijke situatie. Kom later nog eens terug.
Na-studie gedane trades
30 april 2016 15:06
Hecht veel waarde aan de analyse van gedane trades; uit studie oogpunt; om het maar geen reverse engineering te noemen spinning smiley sticking its tongue out

Is er een toepassing online waar je je transacties kan importeren op een chart en zien op welke plaatsen en momenten er een transactie is uitgevoerd?

Het kan via tradervue.com, maar dit is nogal summier kwa charts.

Nu doe ik dit grafisch en zet pijlen op de charts van TC2000 op deze manier. Maar het uitzetten vd punten vraagt wat tijd en precisie.

Kent iemand zulk een toepassing, online of een tool?

Is dit een toekomstige mogelijkheid voor chartmill misschien ?? vb. import csv-bestand

DasKonzept
[Terrorized into Being Consumer]
Re: Na-studie gedane trades
01 mei 2016 14:01
In ProRealtime kan je trades invoeren/uitvoeren dacht ik .....
13 januari 2017 15:25
Hallo, lang geleden iedereen. En mijn account werkt nog :-)
'k Wou nog eens zien waarover op het forum werd gediscussieerd en zag deze vraag.
Check eens [tradebench.com]
Ook te volgen als @tradebench op twitter.
Misschien hebben ze wat je zoekt Dasconcept.

Greetzzz,
Amedee
Bijlagen:
openen | downloaden - Knipsel.PNG (143.4 KB)
13 januari 2017 15:36
Hier se, den Amedee! Welcome back !! thumbs up
13 januari 2017 18:37
Bij monde van Monest wordt verkondigd dat hun forum dood is en ze geen plannen hebben er verder leven aan te geven.
Wat ooit begon als ... !? confused smiley

14 januari 2017 17:01
DasKonzept,

Het was toen een bewuste keuze om te stoppen met de Monest site, net omdat de focus veel meer lag op Chartmill als online software platform. Maar we hebben de Nederlandstalige gebruikers nooit verloochend en hebben een volwaardige Nederlandstalige Chartmill portaalsite in de steigers gezet. Enkel op die manier konden we de beide zaken wat meer stroomlijnen.

Een forum is echter een moeilijk iets, we waren (en tegen alle verwachting nog altijd..) ervan bewust dat we een kwalitatief hoogstaand forum hadden op de Monest site. Dat was ook de reden dat we de toegang open hielden voor de 'die-hards'. En het was ook de reden dat we niet zomaar een ander forum wilden beginnen op de ChartMill.net site. Uiteindelijk moet je daar weer van nul beginnen.

Maar eerlijk gezegd had geen van ons (de oprichters van Monest/chartmill) gedacht dat dit forum nog een lang leven was gegund eens we de site zouden stoppen met onderhouden...en daarin - zo lijkt het toch - hebben we ons blijkbaar toch echt schromelijk vergist ;-)

Twee dingen :
1. Wat je voorstelt is zeker een interessante denkpiste voor Chartmill, ik breng Fonz op de hoogte (maar weet dat er nog een lange wishlist is met andere meer dringende zaken...)
2. Wat zou je denken mochten we alsnog een nieuw forum installeren op de Chartmill.net website? (eerlijk gezegd mis ik die interactie wel een beetje).

Weet je wat? Van vraag 2 maak ik hier een nieuwe posting, zodat iedereen zijn mening kan geven. Wat we wel niet gaan doen is alle postings gaan overnemen op het nieuwe forum. Onze tijd is sowieso al beperkt en er staan voor ons nog tal van andere zaken op de Chartmill-agenda die veel belangrijker zijn.

Kristoff
14 januari 2017 17:24
Amedee Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hallo, lang geleden iedereen. En mijn account
> werkt nog :-)
> 'k Wou nog eens zien waarover op het forum werd
> gediscussieerd en zag deze vraag.
> Check eens [tradebench.com]
> Ook te volgen als @tradebench op twitter.
> Misschien hebben ze wat je zoekt Dasconcept.
>
> Greetzzz,
> Amedee

Welkom back Amedee! ;-)

En bedankt voor de interessante link!
14 januari 2017 17:48
Zeker een idee .... maar ik kan inderdaad niet beloven dat dat iets is dat snel zal komen.

>> Bij monde van Monest wordt verkondigd dat hun forum dood is en ze geen plannen hebben er verder leven aan te geven.
Wat ooit begon als ... !?

Dat was eigenlijk niet de boodschap die ik wou geven. Ik bedoelde gewoon dat het monest forum niet meer werd opgevold vanuit lynx en dat die 'vragen aan lynx' beter aan lynx gesteld kunnen worden.

Wat ooit begon als ..... wat ooit begon als een zootje ongeregeld met 1000 en 1 initiatieven is nu uitgegroeid tot een tools website voor technische analyse die in binnen en buitenland gebruikt wordt. (chartmill.com voor de duidelijkheid). Dat is nu het product waar we ons graag verder op focussen en waar nog heel veel plannen voor zijn, maar helaas zoals steeds tijd te weinig.
Verder wou ik geen forums dood verklaren .... het leeft zolang het leeft ... en het is best gezellig zo!