HEB HEB anti HEB

Gepost door Mardukski 
Op dit moment kunnen in dit forum alleen berichten worden gelezen. Dit is een tijdelijke situatie. Kom later nog eens terug.
HEB HEB anti HEB
26 augustus 2016 16:43
Tiens, tiens, wat ik hier tegenkom.. een fossiel van voor ik hier zelf van mijn eerste post beviel... grinning smiley

Uw Optiecoach :
contribute - be aware - have pleasure - say “yes”
Re: HEB HEB anti HEB
26 augustus 2016 18:29
Nog steeds zouden vrij veel Belgen dit aandeel in portefeuille hebben. Dit is een aandeel wat destijds sterk aangeraden werd door het beursblad Beurstips.
Het goede nieuws is inderdaad de goedkeuring van Ampligen voor CFS (chronisch vermoeidheids syndroom), het minder goede nieuws is dat dit (voorlopig?) enkel in Argentinië is. Destijds werd Ampligen voor deze toepassing door de FDA (voedselagentschep van Amerika) nog afgekeurd.

Beleggers moeten wel binnen enige tijd niet verschieten als hun aandelen flink hoger genoteerd staan. Dit zal echter geen koerswinst zijn want het aandeel zal een reverse split ondergaan (omgekeerde split) van 1 tegen 12. Ik keek net even en het aandeel noteert nu aan 17 dollarcent. Na de reverse split zal de koers dus een goede 2 dollar zijn.

Hopelijk ben ik verkeerd maar zeer vaak (niet altijd) is een reverse split geen goed teken. Vaak daalt het aandeel nadien geleidelijk aan terug naar sterk lagere regionen. Kan Hemispherx (HEcool smiley echter met goed nieuws komen dan hoeft dit uiteraard niet het geval te zijn.

Het voordeel van de twijfel kunnen ze nu even krijgen gezien de vorige CEO (Mr. William Carter) intussen ook vervangen werd. Zouden ze bij HEB eindelijk orde op zaken aan het stellen zijn of is dit het zoveelste rookgordijn?

In mijn ogen momenteel enkel verdedigbaar voor een zeer kleine positie en voor mensen die het risico niet schuwen en die goed beseffen dat hun inleg 100% kan verloren gaan (dit is en blijft trouwens experimentele biotech).

Mvg, cure
rendementplus.be
27 augustus 2016 09:54
Mijn favoriete aandeel hot smileyhot smileyhot smileyhot smiley
27 augustus 2016 11:32
AntiHEB Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mijn favoriete aandeel
---- Uw favoriete Anti-aandeel ?? grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/08/2016 11:32 door Ray_Johnson.