Swedish automobile (SWAN)

Gepost door noromate 
Op dit moment kunnen in dit forum alleen berichten worden gelezen. Dit is een tijdelijke situatie. Kom later nog eens terug.
Swedish automobile (SWAN)
11 september 2011 13:45
Er wordt weer gehandeld in het aandeel.
Koers onmiddellijk 51 % naar beneden.
Het zijn spannende tijden.
Ben erg benieuwd of Muller het weer voor mekaar krijgt om de boel op de rit te krijgen.
Aan die prijs kan je wel een gokje wagen lijkt me.
Maandag weten we meer.
Dit verhaal wil ik wel volgen.

Voor de rest hoop ik op een opveren van de aandelen markt om een en ander van de hand te doen.
Vorige week had ik een stop order geplaatst voor Aegon.
Deze werd gehaald en ik haalde een kleine winst, maar in ieder geval geen verlies.
Nog even aankijken of het nog meer zakt, misschien wordt het dan weer interessant om in te stappen.
Bankaandelen zullen waarschijnlijk nog wel doorzakken, net als ING.
Re: Swedish automobile (SWAN)
11 september 2011 14:50
Nooit kopen omdat iets zakt (of volgens u genoeg gezakt is).
Dat is allemaal perceptie.

Gokje wagen ... spannende tijden ... hoop ik ... zullen waarschijnlijk ... onze psycholoog zou een field-day hebben denk ik als hij hier moet op antwoorden smiling smiley

Elders op dit forum wissen we dergelijke mails zelfs wegens te veel 'mening'

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/09/2011 21:42 door dve845.
11 september 2011 20:24
Beste noromate,

Het is inderdaad niet onze gewoonte hier om afstraffingen te gaan bekijken als koopkansen. Dit zowel wat de markt als individuele aandelen betreft. Eerder omgekeerd zelfs: we denken: als het een beetje terug omhoog gaat is er misschien een mooie short-kans.

We 'geloven' hier nogal in het concept van een trend: we zien graag eerst een uitbodeming en de eerste tekenen van een nieuwe stijgende trend voor we kopen zouden overwegen. 'goedkoop' bestaat niet op de beurs ... het kan altijd nog lager.
12 september 2011 08:31
Hahahaha, mss moet ik maar eens met die psycholoog gaan praten.
Hij zou me dan kunnen leren wat meer zakelijk te denken en minder met gevoelens spinning smiley sticking its tongue out

Ik wacht het allemaal af en zie wel wat het aandeel doet.