Group position & chart - handig!

Gepost door Amedee 
Op dit moment kunnen in dit forum alleen berichten worden gelezen. Dit is een tijdelijke situatie. Kom later nog eens terug.
Group position & chart - handig!
27 maart 2012 00:17
'k Had de vraag al gesteld aan Lynx maar 't was toch een raadsel.
Wanneer je een positie aanklikt in het Trader Dashboard van Lynx verandert je openstaande chart automatisch in een weergave van de aangeklikte positie. Dat vind ik bijzonder handig!

De truuc zit hem - en Michel zette me op de Meet & Greet op het spoor - in de kleuricoontjes bovenaan rechts in het platform van Lynx. Geef je Trader Dashboard aldus een kleur (bv paars) en je chart diezelfde kleur (paars). Zo vormen ze samen een groep en verandert de chart in de positie die je aanklikt.

Amedee

PS En ik investeerde net in een tweede beeldscherm - ook buitengewoon handig...
Bijlagen:
openen | downloaden - Group_PositionAndChart.png (5.1 KB)
Re: Group position & chart - handig!
27 maart 2012 09:52
zeker en vast, enkel opletten dat je niet in de daytrading val trapt. technologie en een kleinere granulariteit in je data kunnen dat teweeg brengen (zie fora waar mensen zitten vragen om real-time te posten en dergelijke nonsens).
27 maart 2012 22:11
Goed dat je dat aanhaalt dve. 'k Heb een keer zo'n daytrading ding gedaan en vond van mezelf dat ik dan te snel en te ondoordacht handelde. Dus 'k bepaalde voor mezelf dat dat niets voor mij is. Er is bovendien ook nog leven naast het traden. Wat versta je onder 'kleinere granulariteit'?
27 maart 2012 22:24
Het feit dat je niet meer naar daggrafieken kijkt maar voor je het weet verder inzoomt naar intraday en zelfs kwartier kaarsen, 5 minuut kaarsen, 1 minuut kaarsen, enz ...
27 maart 2012 23:01
Amedee Schreef:
-------------------------------------------------------
> 'k Had de vraag al gesteld aan Lynx maar 't was
> toch een raadsel.
.........
> De truuc zit hem - en Michel zette me op de Meet &
> Greet op het spoor - in de kleuricoontjes bovenaan
> rechts in het platform van Lynx. Geef je Trader
> Dashboard aldus een kleur (bv paars) en je chart
> diezelfde kleur (paars). Zo vormen ze samen een
> groep en verandert de chart in de positie die je
> aanklikt.
>
> Amedee

Amedee , bedankt , ik heb een handige feature van jou geleerd !
Spaart weeral zoveel klikken uit
Een 2de scherm kan ik je wel aanraden ,
>
> PS En ik investeerde net in een tweede beeldscherm
> - ook buitengewoon handig...